Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Τιμητικές και παρουσιάσεις το 2014 της Παρθένας Τσοκτουρίδου....

Στις 11/1/2014 ήμουν μία από τις κεντρικές ομιλήτριες στην παρουσίαση του βιβλίου «Το κόκκινο του αιματίτη» της Μαρίας Ζαβιανέλη – Διαμαντάκη  που πραγματοποιήθηκε στην Παγκρήτεια Αδελφότητα Μακεδονίας  στη Θεσ/νίκη.

Στις 24/3/2014 παρουσίασα ποιήματά μου της Εθνικής Παλιγγενεσίας με την Απαγγελτική μου Ομάδα «ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ», καθώς και μελοποιημένη ποίηση του Θεόδωρου Σαντά, σε εκδήλωση με ομιλητές τους: Κώστα Νίγδελη, Πάρι Βορεόπουλο, Αντώνη Μαυρίδη, Θεόδωρο Δημήτρη Μπουκόνη με συνδιοργανωτές την ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ και τον Πολιτιστικό Ποντιακό Σύλλογο Κομνηνών στο Πνευματικό Κέντρο Κομνηνών Εορδαίας.



Στις 31/3/2014 παρουσίασα με αφήγηση το εκπαιδευτικό μου παραμύθι «Η Ζούμπη στον μυστικό κόσμο της παραμυθένιας φύσης» στη Κοβεντάρειο Βιβλιοθήκη Κοζάνης σε τάξεις Β’ και Δ’ της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Στις 3/5/2014 μου απονεμήθηκε το ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΥΠΟΙΪΑΣ για την πολιτιστική και κοινωνική μου προσφορά  και ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ από την ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ στο Γ’ Παγκόσμιο Συνέδριο Αμφικτυόνων με θέμα «Ο λόγος ο ελληνικός, φως της οικουμένης» που πραγματοποιήθηκε στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσ/νίκης.

Στις 10/5/2014 μου απονεμήθηκε σε ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ από τον Λαογραφικό Όμιλο Μελίκης και Περιχώρων ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ για την συμβολή μου ως Μέλος της Κριτικής Επιτροπής στον 1ο διαγωνισμό ποίησης  με θέμα: «Τα παιδιά».

Στις 11/5/2014 μου απονεμήθηκε ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ για την συμβολή μου ως Μέλος της Κριτικής Επιτροπής στον 1ο διαγωνισμό ποίησης  με θέμα: «Το ρόδι ως καρπός αιωνιότητας» που προκήρυξε το ΑΡΧΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ.

Μέσα στο καλοκαίρι του 2014 εκδόθηκε και ο 27ος λογοτεχνικός τόμος της εγκυκλοπαίδειας του ΧΑΡΗ ΠΑΤΣΗ, στον οποίο συμπεριλήφθηκαν το Βιογραφικό και κάποια ποιήματά μου.


Τον Οκτώβρη του 2014 βραβεύτηκε το βιβλίο μου «Η καμπάνα του Πόντου χτυπάει στο Βέρμιο» από τον Διεθνή Πολιτιστικό Οργανισμό «Το Καφενείο των Ιδεών» στα πλαίσια του 30ου Πανελληνίου Συμποσίου Ποίησης και Πεζογραφίας που διεξήχθη στη Σαλαμίνα, με τη συνεργασία του Ομίλου UNESCO Πειραιώς και Νήσων.



Στις 19/12/2014 το Θεαγένειο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Θεσ/νίκης μου απένειμε «ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΩΝ ΕΝΕΚΕΝ» για την ευγενική συμμετοχή μου στην εορταστική Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Νοσοκομείου, ώρα 7.00΄μ.μ. σε συνεργασία με την ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ και τον Πολιτιστικό Σύλλογο – Χορωδία «ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου