Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Έκδοση του Ποιητικού βιβλίου "Σαρκοφάγου οιμωγές" της Παρθένας Τσοκτουρίδου με δοκίμια και ποιητικές παρουσιάσεις το 2015....

Στις 23/3/2015 απήγγειλα το ιστορικό ποίημα μου «Η εμψύχωση του Κολοκοτρώνη» στην εορταστική εκδήλωση της Εθνικής Παλιγγενεσίας που διοργάνωσε η ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ στην αίθουσα της Ομοσπονδίας των Δυτικομακεδονικών Σωματείων, Βενιζέλου 30, στη Θεσ/νίκη και ώρα 7.30΄.

Στις 10/5/2015 παρουσίασα την παραμυθο-ιστορία μου «Η μάνα της προσφυγιάς» στο Δημοτικό Σχολείο Κομνηνών στη γιορτή της μάνας που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Ποντιακός Σύλλογος Κομνηνών με την Απαγγελτική μου Ομάδα «ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ». Απήγγειλαν ποιήματα οι εξής: Μαρία Σεράση, Χριστίνα Χαρούνη, Μαρία Τσιλφίδου, Νατάσα Μποζ και Βούλα Χουρεμίδου. Τραγούδησε ποντιακά τραγούδια η Σοφία Καραμανλίδου με τη συνοδεία της λύρας του μουσικού καλλιτέχνη Άκη Παντζούρη.



Στις 17/05/2015, ημέρα Κυριακή και ώρα 10.30 π.μ. παρουσίασα σε συνεργασία με τον Δήμο Εορδαίας, την Απαγγελτική μου Ομάδα «ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ», τον Πολιτιστικό Φορέα «ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ», τον Πολιτιστικό Ποντιακό Σύλλογο Κομνηνών και τον Φυσιολατρικό Όμιλο Κομνηνών, το ποιητικό διασκευασμένο έργο μου στην Ποντιακή διάλεκτο που αφορά το Μνημόσυνο της Γενοκτονίας των Ποντίων. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης που διοργάνωσα,  ακολουθήθηκε από τρισάγιο, καταθέσεις στεφάνων, ομιλία του καθηγητή - συγγραφέα Κώστα Νίγδελη και τέλος τον Ποντιακό ποιητικό μου θρήνο. Στις απαγγελίες συμμετείχαν οι εξής: Καραμανλίδου Σοφία, Κατωτοικίδου Σοφία, Κόκλη Βούλα, Μπόζ Νατάσα, Πουλτίδου Βαλεντίνη, Σεράση Μαρία, Σμυρλόγλου Άννα, Τσιλφίδου Μαρία, Τσοκτουρίδου Παρθένα, Χαρούνη Χριστίνα και Χουρεμίδου Βούλα. Στη λύρα και στο τραγούδι συμμετείχε ο Γιάννης Κατωτοικίδης. Έκτακτη συμμετοχή: Ντάνα Λυκίδου και (21) μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κομνηνών. Φωτογράφιση: Ελένη Νικηφορίδου. Την εκδήλωση κάλυψε ο τηλεοπτικός σταθμός WEST, η εφημερίδα Διαφάνεια κ.α.






Στις 30,31/5/2015 και 01/06/2015 παρουσίασα τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις του Πολιτιστικού Ποντιακού Συλλόγου Κομνηνών στο Δημοτικό Σχολείο της Τοπικής Κοινότητας.


Τον Σεπτέμβριο του 2015 εξέδωσα το ποιητικό μου βιβλίο με δοκίμια «Σαρκοφάγου οιμωγές» στην εκδοτική «εχέδωρος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου